Bölümümüz Öğretim Elemanları Dönem Sonu Değerlendirme Toplantısı
Bölümümüz öğretim elemanlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, geride bırakılan eğitim-öğretim dönemi değerlendirilirken yeni döneme ilişkin planlamalar ve hedefler de ele alındı.