Enerji Sistemleri Mühendisliği öğrencileri, bitirme projeleri kapsamında hazırladıkları çalışmalarını poster sunumlarıyla akademisyenler ve öğrencilerle paylaştı. Etkinlik sonunda en başarılı bulunan ilk üç projeye başarı sertifikası verildi.
Bölümümüz öğretim üyelerinden Dr. Sıtkı Kocaoğlu, Üniversitelerarası Kurul (ÜAK) doçentlik değerlendirme süreci sonucunda doçentlik unvanı almaya hak kazanmıştır.
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Uçar, Erasmus+ Ders Verme Hareketliliği kapsamında Lorraine Üniversitesi ENSEM’i ziyaret ederek elektrokimyasal biyosensörler üzerine dersler vermiştir.