Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Laborant ve Veteriner Sağlık Programı Öğrencileri binicilik dersi kapsamında Sayın Doç.Dr.Sedat ÇETİN Hocamız ile birlikte Hippoterapi Merkezimizi ziyaret ettiler. Merkez Müdürümüz Öğr.Gör. Ali Ekber ÜN Hocamız tarafından öğrencilerimize at bakımı, sağlığı ve beslenmesi konularında bilgi paylaşımında bulundu. Öğrencilerimize ve Sayın Doç.Dr.Sedat ÇETİN Hocamıza ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyoruz.
AYBÜ LABORANT VE VETERİNER PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ MERKEZİMİZDE
- 12 Aralık 2023
- 19:40
Paylaş :
Son Haberler
Başkent’te Zirvenin Adı: Defne Turasan
27.04.2026
Merkezimize Otopark Yapımı İçin Kum Geldi
27.04.2026