Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü olarak, emekliliğe ayrılan kıymetli hocamız Prof. Dr. Asaf Behzat Şahin için düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldik.
Hocamıza bölümümüze, üniversitemize ve akademik camiaya sunduğu değerli katkılar için teşekkür eder; emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluklar dileriz.