Yüksekokulumuzun kalite politikası aşağıdaki gibi ifade edilmektedir:
1) Öğrencilerinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan bir Yüksekokul olmak,
2) Teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
3) Akademik ve idari personelin daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmek,
4) Akademik ve idari personel ile öğrencilerde kalite, bilincini tesis etmek,
5) Yüksekokulun içinde bulunduğu akademik, sanayi ve toplumsal projeler oluşturma iş birlikleri içinde olmak
Kalite Hedefleri
Yüksekokulumuzun kalite hedefleri aşağıdaki gibi ifade edilmektedir:
1) Öğrencilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini yazılı olarak belirtecekleri öğrenci ofisinin çalışma saatlerini arttırmak,
2) Danışmanların öğrenci görüşme saatlerini kolayca görünür hale getirmek,
3) Öğrencilerin dilekçelerine 3 iş günü içinde cevap vermek,
4) Öğrencilerin Teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilecekleri fuar alanları ile işbirliği yapmak,
5) Akademik ve idari personelin yeteneklerini ve ekip ruhunu ortaya çıkartacak en az iki toplantı düzenlemek,
6) Kalite bilincine farkındalık sağlayıcı en az iki seminer düzenlemek,
7) Her akademik yıl için Yüksekokul bünyesinde yer alan en az bir sektör ile ilgili akademik, sanayi ve toplumsal proje işbirliği içinde olmak,
8) Öğrenci memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek ve her yıl memnuniyet durumunu iyiye doğru taşımak.