Ankara Bilkent Otel ve Kongre Merkezinde, TC.Tarım ve Orman Bakanlığı, Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğünün bu yıl 2.sini düzenlediği Avrupa Yeşil Mutabakatı Eğitimine Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesimizi temsilen Yüksekokul Müdürümüz ve Gıda İşleme Bölümü hocamız Sn. Öğr.Gör Veliddin ÇİFTCİ ve Sn. Öğr.Gör.Dr. Elif Tuğçe AKSUN TÜMERKAN katıldılar. Eğitimde Türkiye'nin sürdürülebilir Gıda ve Tarım politikaları konuları ele alındı.
Hocalarımız Avrupa Yeşil Mutabakatı Eğitimine Katıldı
- 07 Aralık 2022
- 20:07
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025