ULİSA Panel: “2022-23 Kışında Gıda ve Enerji Güvenliği Stratejileri” @lokman_hekim_universitesi Rektörü @drfatihgultekin ve Rektörümüz Sn Prof Dr İbrahim AYDINLI’nın katılımları; Doç.Dr. İbrahim DEMİR moderatörlüğünde düzenlendi. Panelde yüksekokul öğretim elemanımız Sn Dr. Elif Tuğçe AKSUN TÜMERKAN sunumunu gerçekleştirdi.
ULİSA PANELİ
- 07 Aralık 2022
- 11:07
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025