Yürütücülüğünü Gıda İşleme bölümümüzden Öğr. Gör. Dr. Elif Tuğçe Aksun Tümerkan'ın yaptığı; Sağlık Hizmetleri MYO ve Sosyal Bilimler MYO hocalarımızın araştırmacı olarak yer aldığı Recaybu projesinin açılış töreni, Rektör Aydınlı'nın katılımıyla gerçekleştirildi. Altındağ İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile AYBÜ arasında düzenlenen "Gıdanı Koru Kampanyası" kapsamında yapılacak olan Recaybu Projesi kapsamında ilk kez bir üniversitenin gıda atıklarını önlemesi ve çıkan zorunlu gıda atıklarının değerlendirilmesi planlanıyor.
RECAYBU PROJESİ
- 19 Mayıs 2022
- 23:13
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025