Bu yıl ilk mezunlarını verecek olan SHMYO Gıda Teknolojisi Programı öğrencileri Merlab bünyesinde bulunan mühendislik birimini Öğr.Gör.Dr.Elif Tuğçe Aksun Tümerkan rehberliğinde ziyaret ettiler. Mevcut altyapı ve cihazlar hakkında bilgi alan öğrenciler; bitirme tez projeleriyle ilgili fikirler geliştirme imkanı buldular. Desteklerinden dolayı AYBÜ Merlab ekibine ve Öğr.Gör.Dr.Polat Narin’e teşekkür ederiz.
Gıda Teknolojisi Programı öğrencileri Merlab’ta
- 12 Nisan 2022
- 12:04
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025