

Iğdır Üni. Sağlık Bil. Fak. Beslenme ve Diyetetik bölüm başkanı Prof.Dr.Dureyt Veziroğlu, Merkez Araştırma Laboratuvarlarımızı SHMYO müdürümüzle gezerek gıda alanında hidrojen kullanımı konusunda yapılabilecek ortak çalışmaları gıda bölümü öğretim elemanları ile istişare ettiler. Merkez Laboratuvar Müdürü Doç.Dr. Ramazan Karslıoğlu, müdür Yrd Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Güngörmüş, gıda bölümü öğretim elemanları Dr.Öğr.Üyesi Nilüfer Vural, Öğr.Gör. Elif Tuğçe Aksun Tümerkan ve müdürümüz Öğr.Gör. Veliddin Çiftci ile bir toplantı gerçekleştirilmiştir
Merkez Laboratuvarları Ziyareti
- 27 Mart 2022
- 16:20
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025