
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı Klinik Uygulamalar kapsamında 04.03.2022 tarihinde Öğr. Gör. Halime Kara rehberliğinde, Ferhat Bolat Tarım İşletmesini ziyaret etmişlerdir. Ve okulumuzda da suni tohumlama ve organ dikme çalışmaları yapmışlardır.
Laboratuvar ve Veteriner Sağlık Programından Tarım İşletmesine Ziyaret
- 19 Mart 2022
- 15:03
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025