Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Gıda Teknolojisi Programı öğrencileri Gıda Teknolojisi programı ve Shmyo müdür yardımcısı Öğr.Gör. Veliddin Çiftci rehberliğinde 10.03.2022 tarihinde Sağlık Su tesislerine teknik bir gezi gerçekleştirmişlerdir. Öğrenciler sektörü yakından tanıma fırsatı bularak okulda öğrendikleri teorik bilgilerin yansımalarını sektörde de görmüşlerdir. Sağlık Su tesislerine dış paydaş olarak katkılarından ve öğrencilerimize yakın ilgilerinden dolayı Shmyo müdürlüğümüzce teşekkürlerimizi sunarız.
Gıda Teknolojisi Programı Uygulama Gezisi
- 10 Mart 2022
- 15:50
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025