İstiklal Marşı'nın kabulünün 100. yıl dönümü kapsamında Celal Tarıman Anaokulu'nda düzenlenen, İstiklal Marşı'nı okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere hediyeleri Çubuk Belediye Başkanı, MEM İl müdürü ve AYBÜ MYO ile SHMYO müdür yardımcıları tarafından takdim edildi.
İSTİKLAL MARŞI OKUMADA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERİN ÖDÜL TÖRENİ
- 06 Nisan 2021
- 15:52
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025