İçeriğe atla

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ 2. ENSTİTÜ KURUL TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR. (30.04.2026)

  • 30 Nisan 2026
  • 11:01
Enstitü Kurulu Toplantısı
Enstitümüzün lisansüstü müfredat geliştirme çalışmalarını yapmak, YÖK Tıp-Bilim Doktorası Bütünleşik Programı Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği kapsamında Enstitümüz bünyesinde Bütünleşik Doktora Programı açılmasına dair görüş almak ve karara bağlamak, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının, 18.03.2024 tarihli ve 264202 sayılı yazısı ile Enstitümüze gönderilen “Lisansüstü Program Açılabilmesi ile Yürütülmesine Dair İlkeleri” kapsamında Enstitümüz Anabilim Dalı Başkanlıkları bünyesinde bulunan lisansüstü programlara dair gereken güncellemelerin 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı sonuna kadar yapılmasını sağlamak ve    Enstitümüz Lisansüstü programlarında; ders kazanımları, program çıktılarıyla uyumunun sağlanması, öğretim yöntem ve tekniklerinin çeşitlendirilmesi ve Bologna bilgi paketlerine yönelik yapılan iyileştirmelerin gözden geçirilmesini hatırlatmak amacıyla Enstitü Müdür Vekili Prof. Dr. Esra ÇALIK VAR başkanlığında Enstitü Kurulu Üyelerimizin katılımı ile 29.04.2026 tarihinde Enstitü Kurul toplantısı gerçekleştirilmiştir.


Enstitü KuruluEnstitü KuruluEnstitü Kurulu