Hippoterapi Uygulama ve Araştırma Merkezi YEPTİM Projesi ve Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü 3 sınıf öğrencileri Gülsüm BALOĞLU, Esra KARACA, Firdes Nur SOLMAZ ın katılımları ile Çubuk İlçesi Yıldırım Beyazıt İlköğretim Okulu 4 Sınıf öğrencilerine at binişi, at bakımı, at besleme ve nal boyama etkinliği Hippoterapi Merkezinde Merkez Müdürü Öğr. Gör. Ali Ekber ÜN tarafından düzenlendi.
HİPPOTERAPİ MERKEZİMİZDE YEPTİM ÇOCUK ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
- 02 Mayıs 2024
- 13:00
Paylaş :
Son Haberler
Başkent’te Zirvenin Adı: Defne Turasan
27.04.2026
Merkezimize Otopark Yapımı İçin Kum Geldi
27.04.2026