İSG Kapsamında Periyodik Kontrollerimiz Başladı
- 17 Haziran 2026
- 10:52
Merkez Müdürlüğümüz bünyesinde iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları doğrultusunda, personellerimizin periyodik sağlık ve güvenlik kontrollerine başlanmıştır. Sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak adına hastanemizde göreve başlayan iş yeri hekimimizi tebrik eder, yeni görevinde başarılar dileriz.
Paylaş :
Son Haberler
Başhekimimizin Babalar Günü Kutlama Mesajı
21.06.2026
12 Mayıs Hemşireler Günü Kutlu Olsun
12.05.2026
İLK YARDIM EĞİTİMİ
7.04.2026