Bölümümüz öğretim elemanları, dönem sonu değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Toplantıda eğitim-öğretim dönemine ilişkin genel bir değerlendirme yapılarak ders süreçleri, akademik çalışmalar ve bölüm faaliyetleri gözden geçirildi.
Gerçekleştirilen toplantıda, mevcut dönemde elde edilen deneyimler ve geri bildirimler doğrultusunda bölümümüzün eğitim kalitesini daha da geliştirmeye yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca yeni akademik döneme ilişkin planlamalar, hedefler ve yürütülmesi planlanan çalışmalar da değerlendirildi.
Verimli bir ortamda gerçekleşen toplantı, bölümümüzün akademik ve kurumsal gelişimine katkı sağlayacak önemli değerlendirmelere ve yeni dönem hazırlıklarına zemin oluşturdu.
