Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, coşkulu ve yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Tören, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Cengiz Köseoğlu’nun katılımları ile gerçekleştirildi.
Mezuniyet programında öğrenciler ve aileleri büyük bir gurur ve heyecan yaşarken, akademik kadro da bu anlamlı günde mezunlarını yalnız bırakmadı. Törende konuşan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Murat Koç, mezun olan öğrencilerin sadece bir meslek sahibi olmadıklarını, aynı zamanda sabır, özveri ve insan odaklı hizmet anlayışı kazandıklarını vurguladı.
Prof. Dr. Murat Koç konuşmasında, sağlık alanında görev alacak mezunların topluma önemli katkılar sağlayacağını belirterek, “Sizler artık yalnızca birer mezun değil, aynı zamanda insan hayatına dokunan sağlık neferlerisiniz. Aldığınız eğitimle birlikte etik değerlere bağlı, vicdanlı ve sorumluluk sahibi bireyler olarak ülkemize hizmet edeceksiniz” ifadelerini kullandı.
Rektör Prof. Dr. Ali Cengiz Köseoğlu da mezun öğrencileri tebrik ederek, onların başarısında emeği geçen akademisyenlere ve ailelere teşekkür etti. Mezuniyetin bir son değil, yeni bir başlangıç olduğuna dikkat çeken Köseoğlu, öğrencilerin kariyer yolculuklarında başarılar diledi.
Tören, mezun öğrencilere diplomalarının takdim edilmesi ve kep atma seremonisi ile sona erdi. Mezunlar, bu özel günü unutulmaz anılarla taçlandırırken, aileleri de gurur dolu anlar yaşadı.



