
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü 2023-2024 oryantasyon programı yoğun katılım ile gerçekleştirildi. Açılış konuşmasını yapan Yüksekokul Müdürümüz Prof. Dr. Murat KOÇ tarafından öğrencilere üniversitemiz ve yerleşkemiz hakkında bilgiler verildi. Bölüm başkanları tarafından bölümler hakkında bilgiler aktarıldı. Etkinliğimizin sunuculuğunu yapan Öğr. Gör. Ercan ERİNÇ hocamıza, katılımları ile bizleri mutlu eden Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Recep YİĞİT ve ekibine teşekkür ediyoruz
Yüksekokulumuzda Oryantasyon Programı Gerçekleştirildi
- 02 Ekim 2023
- 18:27
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025