Laborant ve Veteriner Sağlık Programımız 2021-2022 bahar yarıyılının son ders gününde mezun olmak üzere olan 2. sınıf öğrencilerimizle Lalahan Uluslararası Hayvancılık Araştırma Entitüsünü ziyaret ettiler, ilgilerinden dolayı enstitü müdürü Dr. Engin Ünay’a ve diğer hekim ve personel arkadaşlara teşekkürlerimizi sunarız.
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı Gezisi
- 04 Haziran 2022
- 21:18
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025