19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımızın 103. yıldönümü vesilesiyle düzenlenen Gençlik Haftası Çelenk Sunma Programına SHMYO Yönetimi olarak katılım sağladık. Geleceğimizin teminatı olan tüm gençlerimizin Gençlik Haftasını kutlarız.
Gençlik Haftası Çelenk Sunma Programı
- 15 Mayıs 2022
- 17:35
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025