Ramazan Bayramı dolayısıyla; İlçe Belediye Başkanı ve Belediye Personelleri, Daire Amirleri, Siyasi Parti Temsilcileri, Sivil Toplum Kuruluşlarının Temsilcileri, Mahalle Muhtarları ve halkımızın katılımlarıyla İlçemiz Kaymakamlık Binasında gerçekleştirilen bayramlaşma törenine SHMYO müdürümüz de katılım sağladı. Bu vesileyle herkese tekrardan hayırlı bayramlar dileriz.
Kaymakamlıkta Bayramlaşma
- 03 Mayıs 2022
- 16:50
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025