Engelli Bakımı ve Rehabilitasyonu programı 2. Sınıf öğrencileri ile 18.04.2022 tarihinde Öğr. Gör. Nahide Fidancıoğlu rehberliğinde Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi ziyaret edilmiştir. Görme engelli bireyler ile öğrencilerimiz arasında görme engeli olan bireylerin sosyal ve bireysel alanda yaşadığı zorluklar ve bizlerden istekleri hususunda anlamlı bir diyalog gerçekleşmiştir. Bu konuda öğrencilerimizi görme engelli bireylerle buluşturan Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İl Müdürlüğüne teşekkürlerimizi iletiyoruz.
Görme Engelliler Merkezi Ziyareti
- 26 Nisan 2022
- 20:37
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025