AYBÜ Diş Hekimliği Fakültesi ile Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuz Ağız ve Diş Sağlığı Programı öğrencilerinin uygulamalı dersler için kabulü konusu görüşüldü ve müfredat güncellemesi için istişarelerde bulunuldu. Fakülte ve SHMYO arasındaki işbirliği güçlendirildi. Fakülte yönetimine teşekkür ederiz.

Diş Hekimliği Fakültesi Ziyareti
- 13 Nisan 2022
- 18:04
Paylaş :
Son Haberler
Proje Desteği Kazandı
16.05.2026
İl Sağlık Müdürlüğü Ziyareti
30.04.2026
TAZİYE
8.06.2025
2024-2025 MEZUNİYET TÖRENİ COŞKUYLA KUTLANDI
28.05.2025