• ÖNEMLİ DUYURU

  • COVID-19 salgınıyla mücadele  kapsamında Üniversitemizde dönüşümlü çalışma sistemine geçilmiştir. Bu kapsamda, Etik Kurul Başvurularının takibi mümkün görünmediğinden daha sonra ilan edilecek bir tarihe kadar başvuruların alınması durdurulmuştur. Daha önce yapılan başvurular için ise Mart sonunda düzenlenmesi planlanan toplantımızın yapılmasının şu süreçte mümkün olmadığını bildiririz. 


    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    AYBÜ ETİK KURULU
  •  

  •  

  • Online sistemimiz aktif değildir. 

    Kurulumuzun "AYBÜ Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu" olan adının 31.10.2017 tarihli senato kararı ile "Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Etik Kurulu" olarak değişmesine karar verilmiştir. 

  •  

  • Başvurular  Esenboğa Külliyesi ABlok 1. Kat 146 no'lu odada (Dahili No:1481) AYBÜ Etik Kurul Sekreteri Engin Öksüz'e yapılmaktadır.

  • Başvuru süreci:

  • Başvurularda yeni formun imzalı ve eksiksiz çıktılarının (2 adet) ekler ile birlikte (ölçekler, bilgilendirilmiş onam formu vs.)

Etik Kurulumuza iletilmesi (Evrak aracı ile yapılan başvurularda lütfen evrakınızın sekreteryamıza ulaşıp ulaşmadığını, eksik evrak olup olmadığını doğrulamaya özen gösteriniz. )

ve

aynı başvuru evraklarının (yine ekler ile birlikte) 

"aybu.sbetik@gmail.com"

adresine her ayın 21'ine kadar mail atılması  gerekmektedir. 
Sonrasında, lütfen mailinize "başvurunuz alınmıştır" şeklinde otomatik bir yanıt geldiğinden emin olunuz

Aynı ay içerisinde birden fazla başvuru yapıyor iseniz lütfen mail başlığında bunu belirtmeye gayret gösteriniz (Örnek: Başvuru 1, Başvuru 2). Eğer aynı çalışma için başvurunuzda düzeltme yaparak mail attıysanız , içerikte ya da başlıkta hangi çalışmanın düzeltmesi  olduğunu belirtiniz.

 

Temmuz 2019 tarihi itibariyle kullanılacak olan yeni forma buradan ulaşabilirsiniz. 

Başvuru sonuçlarınız mail yolu ile bildirilecektir. 

 

Haberler